LIU JO “LOVELY U” ՕԾԱՆԵԼԻՔԻ ՇՆՈՐՀԱՆԴԵՍԸ HERMITAGE LOFT-ՈՒՄ

 Նոյեմբերի 9-ին  LOFT by HERMITAGE  օծանելիքի սրահում տեղի ունեցավ LIU JO ապրանքանիշի նոր՝ “LOVELY U” բույրի շնորհանդեսը: LIU JO-ն իտալական հագուստի բրենդ է, որը հիմնադրվել է Մարքի եղբայրների կողմից 1995 թվականին: Իսկ թե ինչպես ստացվեց, որ բրենդը սկսեց արտադրել օծանելիք, պարզեցինք մեր LIU JO-ի ներկայացուցիչ՝ Սերգեյ Կոռոլյովի հետ: 

Mashroom: Ե՞րբ է LIU JO ապրանքանիշը սկսել թողարկել օծանելիք:

Sergey Korolyov:  LIU JO-ն սկսել է թողարկել օծանելիքների իր շարքը 2014 թվականից: Արդեն թողարկված են  3 բույրեր, որոնք բոլորովին տարբեր են իրենց պարունակությամբ և ոճով: Համաձայնե՛ք, ի՞նչ վերջնական կերպար առանց բույրի:

Mashroom: Պատմեք մի փոքր “LOVELY U” by LIU JO:

Sergey Korolyov:  “LOVELY U” by LIU JO-ն նոնկոնֆորմիստական բույր է, որը շատ է տարբերվում այն դասական բույրերից, որոնք մինչ այս թողարկել է մեր ապրանքանիշը 2014, 2015 և 2016 թվականներին:

Mashroom: Այն շատ վառ  ու թարմ բույր է, ահա զգում եմ մրգային նոտաները… Արդյո՞ք չեք վախեցել այս բույրը ներկայացնել նոյեմբերի կեսերին, երբ շատ գնորդներ արդեն անցնում են ավելի ջերմ, դրամատիկ բույրերի օգտագործմանը…

Sergey Korolyov: Շատերը Հայաստանում ինձ պատմում էին, որ այստեղի շուկան շատ հաճախ ընտրում է բույրերն ըստ սեզոնի ու եղանակի, հաճախ գնորդները տարբերակում են բույրերը ըստ նրա “սառն են” դրանք, թե “ջերմ”, ամառային են, թե ձմեռային: Սակայն, ես ցանկանում եմ ձեզ ասել Եթե ձեզ դուր է գալիս բույրը, կրեք այն: Իսկ ինչ վերաբերվում է “LOVELY U” by LIU JO բույրին, ապա այն շատ հյութեղ բույր է, որն իր մեջ է ներառում հատապտղային, ցիտրուսային և ծաղկային նոտաներ, ինչպես նաև իրիս կոնֆետների բույրը, որը այս օծանելիքի տարբերանշանն է:

Mashroom: Կպատմե՞ք “LOVELY U”-ի շշի դիզայնի մասին:

Sergey Korolyov: “LOVELY U” շիշը համատեղում է իր մեջ երկու խորհրդանշական գույներ՝ կարմիրը և սպիտակը: Սպիտակը դա միամտությունն ու ռոմանտիզմն է, իսկ կարմիրը՝ սերը, կիրքը, նորաձևությունը: Այսօրվա երեկոյի ընթացքում ևս օգտագործել ենք այդ գույները ինտերյերի դիզայնի, աքսեսուարների ու հյուրասիրության մեջ:

 

  9-го ноября в парфюмерном магазине   LOFT by HERMITAGE состоялась презентация нового аромата бренда LIU JO – “LOVELY U”.  LIU JO – это итальянский бренд одежды, который был создан братьями Марки в 1995 году.  Ну а как вышло, что бренд стал выпускать линию духов, мы узнали у представителя LIU JO Сергея Королева. 

Mashroom: Когда LIU JO стали выпускать духи?

Sergey Korolyov: LIU JO начали создавать парфюмерную линию с 2014-го года. Имеются уже 3 аромата, и это очень разные по своему составу и стилю духи. Ведь какой завершенный образ, лук без аромата?

Mashroom:  Расскажите об аромате  “LOVELY U” by LIU JO.

Sergey Korolyov:  “LOVELY U” by LIU JO – это нонконформистский аромат, который очень резко отличается от привычных классических ароматов бренда, созданных в 2014-м, 2015-м и 2016-м годах.

Mashroom: Это очень яркий  и свежий аромат, я чувствую в нем нотки фруктов. Вы не побоялись его представить в середине ноября, когда уже многие люди прибегают к использованию более теплых, драматичных ароматов?

Sergey Korolyov: Многие в Армении мне рассказали, что здешний рынок очень часто ориентируется на тот или иной сезон, и потребители выбирают себе духи именно по принципу “холодный”, “теплый”, “летний” и “зимний”. Но на самом деле в парфюмерии нет таких ограничений. Если аромат вам нравиться, носите его! Что же касается аромата  “LOVELY U” by LIU JO – это яркий и сочный аромат, в котором есть ягодные ноты, нотки цитрусов, разных цветов, таких как дикие розы, фрезии… А также ноты жевательной ириски…

Mashroom: Расскажите о дизайне флакона “LOVELY U”, который тоже выделяется на полке парфюмов.

Sergey Korolyov: Флакон  “LOVELY U” совмещает в себе символичные цвета красный и белый. Белый – это наивность и романтика, а красный – это любовь, страсть, фейшн. Сегодня мы обыграли эти цвета также в каждом аксессуаре, в угощениях и дизайне интерьера.

 

        

Facebook Comments